1.

آموزه‌ها و دلالت‌های نهضت عاشورا برای تربیت سیاسی

صفحه 27-7
محمدرضا یوسف‌زاده؛ مرتضی شاه مرادی

2.

علیه برنامه درسی معنوی بشریت‌گرا؛ نقد آرای میلر براساس دیدگاه شهید مطهری

صفحه 59-29
مقصود امین خندقی؛ زهرا اسلامیان

3.

تبیین ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی معنوی براساس منابع و متون مرتبط با آن

صفحه 84-61
مرزبان ادیب منش؛ محمد جواد لیاقتدار؛ احمدرضا نصر

4.

تحلیل محتوای کتب منبع رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی بالینی دانشگاه‌های ایران از لحاظ میزان توجه به نیازهای دینی/ معنوی

صفحه 100-85
حسن انصاری؛ مسعود آذربایجانی

5.

اخلاق حرفه‌ای معلمی در مکتب‏خانه؛ پژوهشی پدیدارشناسانه براساس تجربۀ زیسته شاگردان مکتب‏‏خانه

صفحه 114-101
حجت اله میرخدائی جندانی؛ محمدحسین حیدری؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی

6.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر اهمال‌کاری در سازمان آموزش و پرورش و راهکارهای کاهش آن براساس آموزه‌های اسلامی

صفحه 140-115
سیدعلی سیادت؛ حسینعلی مهرابی کوشکی؛ بهرام افشاری

7.

اصول تربیت براساس مبانی انسان‌شناختی و ارزش‌شناختی حکمت متعالیه

صفحه 166-141
علی ستاری

8.

دلالت‌های تربیتی رابطه نفس و بدن از دیدگاه ملاصدرا و دکارت

صفحه 186-167
طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ حلیمه شیخ علیشاهی

9.

بررسی رابطه میان نظر و عمل در تربیت اخلاقی براساس نظریه اعتباریات علامه طباطبایی

صفحه 209-187
احمد حقی؛ مسعود صفایی مقدم؛ منصور مرعشی؛ علیمحمد حسین زاده

10.

تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر عزت نفس و پریشانی روانی زنان معتاد با تأکید بر مفاهیم نهج‌البلاغه

صفحه 230-211
محمدجواد آقاجانی؛ بهمن اکبری؛ لیلا مقتدر