تعداد نشریات | 6 |
تعداد شمارهها | 229 |
تعداد مقالات | 1,727 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,555,413 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,726,421 |
تعداد مقالات: 23 | ||||
1 | ابعاد تفکر از منظر قرآن کریم و دلالتهای تربیتی آن در تربیت فکری کودکان و نوجوانان | |||
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 53-74 | ||||
سوسن کشاورز؛ لیلا سرتیپ زاده | ||||
2 | بررسی تطبیقی مبانی فلسفی شیخ اشراق و برگسون و دلالتهای تربیتی آن | |||
دوره 5، شماره 11، پاییز و زمستان 1389، صفحه 81-110 | ||||
محمدرضا شرفیجم؛ سمانه خلیلی | ||||
3 | بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط کلامی با رجوع به منابع و متون اسلامی | |||
دوره 5، شماره 10، بهار و تابستان 1389، صفحه 29-44 | ||||
ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمدجواد لیاقتدار؛ حمید مقامی؛ مهدی کریمی علویجه | ||||
4 | بررسی نظریه شناخت فارابی و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت (با تأکید بر برنامه درسی) | |||
دوره 8، شماره 16، بهار و تابستان 1392، صفحه 163-183 | ||||
محمد حسن میرزامحمدی | ||||
5 | بررسی ویژگیهای اخلاقی استادان زبان انگلیسی با توجه به سطح دینداری دانشجویان | |||
دوره 15، شماره 33، پاییز 1399، صفحه 137-158 | ||||
محمد جواد معافی؛ مسعود یزدانی مقدم؛ علیرضا عامری | ||||
6 | پیامدهای تربیتی آموزشِ نظام احسن از دیدگاه اسلام | |||
دوره 5، شماره 11، پاییز و زمستان 1389، صفحه 111-134 | ||||
محمد نجفی؛ زهره متقی | ||||
7 | پدیدارشناسى و تعلیم و تربیت | |||
دوره 12، شماره 48، پاییز و زمستان 1385، صفحه 49-62 | ||||
محمود صوفیانی | ||||
8 | پوپر و بازاندیشی در فرایند یادگیری | |||
دوره 6، شماره 12، بهار و تابستان 1390، صفحه 155-172 | ||||
رضاعلی نوروزی؛ سیدمهدی سجادی | ||||
9 | تبیین تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه علامه طباطبایی با تأکید بر هدفها و روشهای تربیتی | |||
دوره 3، شماره 7، پاییز و زمستان 1387، صفحه 23-50 | ||||
اکبر صالحی؛ مصطفی یاراحمدی | ||||
10 | تبیین و نقد جریان مدارس تمدنسازی امام خمینی (ره) در ایران | |||
دوره 15، شماره 33، پاییز 1399، صفحه 7-29 | ||||
حمزه محمدآبادی؛ مراد یاری دهنوی | ||||
11 | تحلیلی بر گفتمان تربیتی حضرت امام خمینی(ره): سیلان بین «همه» و «هیچ» | |||
دوره 6، شماره 12، بهار و تابستان 1390، صفحه 7-26 | ||||
محمدرضا شرفیجم؛ امالبنین (فاطمه) حسینزاده | ||||
12 | تفاوتهای علمالنفس اشراقی و مشایی و نتایج تربیتی آن | |||
دوره 9، شماره 18، بهار و تابستان 1393، صفحه 51-69 | ||||
محمد بهشتی | ||||
13 | چالش در کارکرد تربیتی هنرهای سنتی در مواجهه با نظام آموزشی معاصر (غرب) | |||
دوره 12، شماره 25، پاییز و زمستان 1396، صفحه 143-159 | ||||
مینا صدری | ||||
14 | چالشهاى بنیادین رویکردهاى تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت اسلامى | |||
دوره 7، شماره 28، پاییز و زمستان 1380، صفحه 52-73 | ||||
مهدی سجادی | ||||
15 | درآمدی بر تعلیم و تربیت و مبانی آن از دیدگاه غزالی | |||
دوره 2، شماره 4، بهار و تابستان 1386، صفحه 193-217 | ||||
حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ رضاعلی نوروزی؛ محمد رحمانپور | ||||
16 | درآمدى بر جایگاه، معنا، آثار و چشم اندازهاى تفکر انتقادى | |||
دوره 10، شماره 40، پاییز و زمستان 1383، صفحه 72-92 | ||||
حسنعلی بختیار نصرآبادى؛ رضاعلی نوروزی | ||||
17 | دلالتهای تربیتی رابطه نفس و بدن از دیدگاه ملاصدرا و دکارت | |||
دوره 13، شماره 27، پاییز و زمستان 1397، صفحه 186-167 | ||||
طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ حلیمه شیخ علیشاهی | ||||
18 | شناخت نفس از دیدگاه علامه طباطبایی و دلالتهای تربیتی آن | |||
دوره 9، شماره 18، بهار و تابستان 1393، صفحه 119-137 | ||||
حمیده فروهرزاده؛ رضاعلی نوروزی | ||||
19 | گزارشی از آرای فلسفی صدرالمتالهین و دلالتهای تربیتی آن | |||
دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1385، صفحه 35-63 | ||||
نرگس سجادیه | ||||
20 | مؤلفههای اخلاق علمی و شاگردپروری در سیرة علمی- آموزشی امام خمینی(ره) | |||
دوره 7، شماره 15، پاییز و زمستان 1391، صفحه 65-88 | ||||
زاهد غفاری هشجین؛ عباس کشاورز شکری؛ محمد حسن میرزامحمدی؛ نرگس آمر ورامینی | ||||
21 | مؤلفههای گفتگوی صحیح، مبتنی بر گفتگوهای قرآنی | |||
دوره 9، شماره 19، پاییز و زمستان 1393، صفحه 47-66 | ||||
نیکو دیالمه؛ زهرا صالحی متعهد | ||||
22 | مؤلفهها و شاخصههای «تذکار تفکر به کودکان» بر مبنای آیات قرآن؛ کوششی برای بومیسازی فلسفه برای کودکان | |||
دوره 13، شماره 26، بهار و تابستان 1397، صفحه 155-181 | ||||
مهدیه کشانی؛ عباسعلی رستمی نسب؛ مسعود اخلاقی | ||||
23 | هرمنوتیک به عنوان یک روش پژوهش تربیتی | |||
دوره 13، شماره 50، بهار و تابستان 1386، صفحه 103-124 | ||||
رحیم بدری؛ داود حسینی نسب | ||||
|