1.

شناسنامه علمی شماره 19

صفحه 1-5

2.

ادراک دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل سوم متوسطه نظری از مهدویت: پژوهشی پدیدارشناسانه

صفحه 7-26
یوسف ادیب؛ فتحی آذر؛ اصغر ابراهیمی هرستانی

3.

جنسیت، اشتغال، باید و نبایدها (با تاکید بر آثار تربیتی – روان شناختی)

صفحه 27-46
علی احمد پناهی

4.

مؤلفه‌های گفتگوی صحیح، مبتنی بر گفتگوهای قرآنی

صفحه 47-66
نیکو دیالمه؛ زهرا صالحی متعهد

5.

تبیین مدل نوعدوستی خیرین مدرسه ساز در ده سال اخیر (1390 ـ 1380)

صفحه 67-94
زهرا شعبانی

6.

ارتباط عقل و حس در اندیشه معرفت‌شناختی ابن‌سینا و نقش آن در برنامة درسی

صفحه 95-116
حسین کارآمد؛ سعید بهشتی

7.

تربیت شدن به مثابه «فطری بودن»

صفحه 117-138
عبدالعظیم کریمی

8.

ماهیت، اهداف، اصول و روش‌های معاد باوری در قرآن کریم

صفحه 139-156
سوسن کشاورز؛ محسن زهری

9.

بررسی وضعیت دانش تعلیم و تربیت اسلامی به منزله رشته علمی و دانشگاهی

صفحه 157-180
محمود نوذری