تعداد نشریات | 8 |
تعداد شمارهها | 298 |
تعداد مقالات | 2,223 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,937,138 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,464,149 |
1. | بررسی اثربخشی مدلهای تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) | |
صفحه 1-22 | ||
سیدرضا مرویان حسینی؛ حسین مهدیان؛ محمود جاجرمی | ||
2. | طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی | |
صفحه 23-52 | ||
وحید رحیم زاده؛ نادر حیدری رضی آباد؛ عادل زاهد بابلان | ||
3. | مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزههای اسلامی با استفاده از روش دادهبنیاد | |
صفحه 53-74 | ||
محمد عترت دوست؛ معین خراتی | ||
4. | مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب | |
صفحه 75-103 | ||
فاطمه غلام زاده؛ محمد اکبری بورنگ؛ محسن آیتی | ||
5. | مدل مفهومی پندارهزدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو | |
صفحه 105-127 | ||
محمد حسین حق شناس؛ مسعود جانبزرگی؛ مصطفی عرب پور | ||
6. | ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالتهای تربیتی آن، برای معلم | |
صفحه 129-146 | ||
مهدیه کشانی؛ اباذر کافی موسوی | ||