1.

بررسی اثربخشی مدل‎های تربیت محقّق علوم اسلامی در ایران براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP)

صفحه 1-22
سیدرضا مرویان حسینی؛ حسین مهدیان؛ محمود جاجرمی

2.

طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه رهبری اخلاقی در مدارس دوره ابتدایی

صفحه 23-52
وحید رحیم زاده؛ نادر حیدری رضی آباد؛ عادل زاهد بابلان

3.

مدل پارادایمی مربی شایسته از منظر آموزه‌های اسلامی با استفاده از روش داده‌بنیاد

صفحه 53-74
محمد عترت دوست؛ معین خراتی

4.

مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخب

صفحه 75-103
فاطمه غلام زاده؛ محمد اکبری بورنگ؛ محسن آیتی

5.

مدل مفهومی پنداره‌زدایی از دنیا (ابطال تصویرپردازی ساختگی از دنیا) در والدگری معنوی خداسو

صفحه 105-127
محمد حسین حق شناس؛ مسعود جانبزرگی؛ مصطفی عرب پور

6.

ساختارشناسی نظری و مفهومی واژگان «غفلت و فراموشی» در قرآن، جهت استنباط دلالت‌های تربیتی آن، برای معلم

صفحه 129-146
مهدیه کشانی؛ اباذر کافی موسوی