تعداد نشریات | 8 |
تعداد شمارهها | 283 |
تعداد مقالات | 2,143 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,475,576 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,125,862 |
1. | بازنمایی آموزههای دینی در کتب درسی؛ تحلیل محتوای کلیه کتب دوره اول ابتدایی براساس مؤلفههای آموزههای دینی | |
صفحه 7-28 | ||
صدیقه کاظمی؛ راضیه زارعی | ||
2. | شناسایی عناصر و مؤلفههای برنامه درسی دین و زندگی مبتنی بر دیدگاه ماورای فردی؛ یک مطالعه کیفی | |
صفحه 29-51 | ||
مهدی کلانتری؛ منصوره عابدیان اصفهانی؛ بدیع الزمان مکی آل آقا | ||
3. | فقه و اخلاق معلمی: همنشینی یا جانشینی | |
صفحه 53-75 | ||
سید نقی موسوی | ||
4. | واکاوی ضرورت تدوین الگوی بومی آموزش تفکر به کودکان با توجه به پیش فرضهای هستیشناختی و معرفتشناختی صدرالمتالهین | |
صفحه 77-93 | ||
فاطمه سادات مرتضوی درچه؛ سعید بهشتی؛ ایراندخت فیاض؛ احمد سلحشوری | ||
5. | بررسی اثربخشی بستۀ آموزش حرمت خود در دانشآموزان دبستان | |
صفحه 95-111 | ||
مهدیه حیدریزاد؛ مسعود جانبزرگی | ||
6. | تحلیل تربیتی−روانشناختی آرامش خانواده در پرتو مودت و رحمت با نگاهی به هرم سه بعدی نفس انسان | |
صفحه 113-132 | ||
سید احمد رهنمایی | ||