1.

طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی

صفحه 5-16
علی اکبر فرهنگی؛ شهرام امین زاده؛ عبدالله نعامی

2.

تغییرات معناشناختی کنش زیارت از منظر انسان‌شناسی تفسیری: مطالعه موردی زائران امام رضا (ع)

صفحه 17-40
زهرا اکبری؛ نعمت الله فاضلی

3.

علم اجتماعی بومی (چیستی و چرایی)

صفحه 43-72
سید حسین شرف‌الدین

4.

بررسی رابطه بین ابعاد دینداری از منظر نهج‌البلاغه و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه یزد)

صفحه 71-92
مهناز توکلی بنیزی؛ کمال برزگر بفرویی

5.

مهم ترین کارکردهای اجتماعی دین و شاخص‌سازی آن ها(در بین دانشجویان دانشگاه تهران و شاهد)

صفحه 93-111
ابوالفضل ذوالفقاری؛ قاسم مشکینی؛ مجید صالحی

6.

بررسی نقش و تأثیر امر به معروف و نهی از منکر در تقویت سرمایة اجتماعی

صفحه 111-136
سیما جوینی‌پور؛ سهیلا پیروز فر؛ محمدحسن رستمی

7.

نقش ولایت‌های متقابل در تنظیم روابط اجتماعی

صفحه 137-168
محمدحسین اسکندری؛ علی قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب