فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. (1403). طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
علی اکبر فرهنگی; شهرام امین زاده; عبدالله نعامی. "طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9, 17, 1403, 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. (1403). 'طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), pp. 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1403; 9(17): 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب