| تعداد نشریات | 8 | 
| تعداد شمارهها | 310 | 
| تعداد مقالات | 2,309 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,651,523 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,991,112 | 
| 1. | نگاهی به نقش زبان در تعلیمات دینی | |
| صفحه 7-20 | ||
| محرم آقازاده | ||
| 2. | مقایسه دیدگاه کانت وخواجه نصیرالدین طوسی در زمینه تربیت اخلاقی | |
| صفحه 21-33 | ||
| اکبر رهنما | ||
| 3. | گزارشی از آرای فلسفی صدرالمتالهین و دلالتهای تربیتی آن | |
| صفحه 35-63 | ||
| نرگس سجادیه | ||
| 4. | بررسی ماهیت انسان از دیدگاه مکاتب روانشناسی و قرآن کریم | |
| صفحه 65-88 | ||
| خلیل سلطان القرایی؛ رحیم بدری گرگری | ||
| 5. | بررسی برنامههای درسی تلفیقی علوم و مفاهیم اخلاقی در کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا به منظور ارائه نمونههای تلفیقی برای دوره ابتدائی ایران | |
| صفحه 89-141 | ||
| زهرا شعبانی | ||
| 6. | بررسی رفتار دینی و عوامل مرتبط با آن درنوجوانان دبیرستانهای کرمان | |
| صفحه 143-164 | ||
| حیمدرضا علوی | ||
| 7. | تبیینی از اهداف تربیت اسلامی بر مبنای قلمروهای حیات | |
| صفحه 165-186 | ||
| حسن کرمعلیان | ||
| 8. | ماهیت دینی تعلیم و تربیت | |
| صفحه 187-207 | ||
| سید علی هاشمی | ||