نوربخش, فاطمه السادات, عباسی, رسول. (1401). فراترکیب معیارهای بازاریابی اسلامی در عرصه تبلیغات. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), 33-50. doi: 10.30471/im.2021.7565.1240
فاطمه السادات نوربخش; رسول عباسی. "فراترکیب معیارهای بازاریابی اسلامی در عرصه تبلیغات". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9, 17, 1401, 33-50. doi: 10.30471/im.2021.7565.1240
نوربخش, فاطمه السادات, عباسی, رسول. (1401). 'فراترکیب معیارهای بازاریابی اسلامی در عرصه تبلیغات', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), pp. 33-50. doi: 10.30471/im.2021.7565.1240
نوربخش, فاطمه السادات, عباسی, رسول. فراترکیب معیارهای بازاریابی اسلامی در عرصه تبلیغات. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1401; 9(17): 33-50. doi: 10.30471/im.2021.7565.1240


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب