| تعداد نشریات | 8 | 
| تعداد شمارهها | 310 | 
| تعداد مقالات | 2,309 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,649,140 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,989,698 | 
| 1. | بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی دانشجویان | |
| صفحه 7-23 | ||
| سالار فرامرزی؛ رضا همایی؛ محمدسلطان حسینی | ||
| 2. | قدرت آزمون تداعیهای ناآشکار در سنجش نگرشهای اجتماعی ناآشکار | |
| صفحه 25-42 | ||
| نادر حاجلو | ||
| 3. | مدیریت خشم بر اساس آموزههای اسلامی و روانشناسی نوین | |
| صفحه 43-63 | ||
| محسن شکوهی یکتا؛ علینقی فقیهی؛ نیره زمانی؛ اکرم پرند | ||
| 4. | بررسی رابطه بین ابعاد مختلف دینداری و هویت اخلاقی در دانشجویان دانشگاه اصفهان | |
| صفحه 65-77 | ||
| ماهگل توکلی؛ زهره لطیفی؛ شعله امیری | ||
| 5. | ساخت و اعتباریابی آزمون پایبندی مذهبی بر اساس گزارههای قرآن و نهجالبلاغه | |
| صفحه 79-105 | ||
| مسعود جانبزرگی | ||
| 6. | مدل اسلامی «مصونسازی» رفتار جنسی با تأکید بر پیشگیری و درمان انحرافها و مشکلات جنسی | |
| صفحه 107-142 | ||
| مسعود نورعلیزاده میانجی | ||
| 7. | بررسی تطبیقی مدل چهارمرحلهای خودارزیابی در اسلام (مشارطه، مراقبه، محاسبه، معاتبه) با استراتژیهای رفتارمحور خودرهبری | |
| صفحه 143-153 | ||
| رضا هویدا | ||