امیرمظاهری, امیرمسعود, دانا, لیلا. (773). میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تأکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 4(7), 64-86.
امیرمسعود امیرمظاهری; لیلا دانا. "میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تأکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی". جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 4, 7, 773, 64-86.
امیرمظاهری, امیرمسعود, دانا, لیلا. (773). 'میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تأکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی', جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 4(7), pp. 64-86.
امیرمظاهری, امیرمسعود, دانا, لیلا. میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تأکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 773; 4(7): 64-86.