ببردل, وحید, هاشم زهی, نوروز, رحیمی, محمد. (1403). ارائه الگوی جامعه‌شناختی ابعاد و مؤلفه‌های شکل‌دهنده الگوی مصرف اقتصادی از دیدگاه اسلام با تأکید بر سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شهروندان شهر قم، 1401). جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 21(44), 59-81. doi: 10.30471/iee.2025.10449.2453
وحید ببردل; نوروز هاشم زهی; محمد رحیمی. "ارائه الگوی جامعه‌شناختی ابعاد و مؤلفه‌های شکل‌دهنده الگوی مصرف اقتصادی از دیدگاه اسلام با تأکید بر سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شهروندان شهر قم، 1401)". جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 21, 44, 1403, 59-81. doi: 10.30471/iee.2025.10449.2453
ببردل, وحید, هاشم زهی, نوروز, رحیمی, محمد. (1403). 'ارائه الگوی جامعه‌شناختی ابعاد و مؤلفه‌های شکل‌دهنده الگوی مصرف اقتصادی از دیدگاه اسلام با تأکید بر سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شهروندان شهر قم، 1401)', جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 21(44), pp. 59-81. doi: 10.30471/iee.2025.10449.2453
ببردل, وحید, هاشم زهی, نوروز, رحیمی, محمد. ارائه الگوی جامعه‌شناختی ابعاد و مؤلفه‌های شکل‌دهنده الگوی مصرف اقتصادی از دیدگاه اسلام با تأکید بر سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شهروندان شهر قم، 1401). جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 1403; 21(44): 59-81. doi: 10.30471/iee.2025.10449.2453