جانباز, امیدرضا. (1403). کاربردشناسی هنجاری برندم در مقام آشکارسازی زمینۀ عقلانیت اجتماعی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 30(118), 109-128. doi: 10.30471/mssh.2024.9941.2527
امیدرضا جانباز. "کاربردشناسی هنجاری برندم در مقام آشکارسازی زمینۀ عقلانیت اجتماعی". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 30, 118, 1403, 109-128. doi: 10.30471/mssh.2024.9941.2527
جانباز, امیدرضا. (1403). 'کاربردشناسی هنجاری برندم در مقام آشکارسازی زمینۀ عقلانیت اجتماعی', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 30(118), pp. 109-128. doi: 10.30471/mssh.2024.9941.2527
جانباز, امیدرضا. کاربردشناسی هنجاری برندم در مقام آشکارسازی زمینۀ عقلانیت اجتماعی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1403; 30(118): 109-128. doi: 10.30471/mssh.2024.9941.2527