*القرآن الکریم
- اصفهانیان، محمود، سالاروند، ابراهیم، سالاری فر، محمدرضا، و عبدالوحید داودی (1401). تدوین مدل مفهومی قدردانی مبتنی بر مؤ لفههای شکر اسلامی. پژوهشنامه روانشناسی اسلامی، س8، ش17، 75ـ93.
- الحرالعاملی، محمد بن الحسن (1367). وسائل الشیعه. قم: مؤسسه آل البیت لاحیاء التراث.
- اکبری، سپیده و مهرانگیز شعاع کاظمی (1401). چالشهای فرزندآوری در زنان تحصیلکرده دارای سه فرزند و بیشتر راهبردهای ترغیبی. مطالعات زن و خانواده، س10، ش4، 81ـ103.
- انتشاری نجفآبادی، فهیمه، چشمه سهرابی، مظفر، و ابراهیم افشار (1390). بررسی کاربرد رسالههای کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاعرسانی در کتابخانههای شهر اصفهان. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، س1، ش1، 67ـ88.
- آدینه سالروند، راضیه و رضایی جمالویی، حسن (1399). قدردانی از خدا و هوش معنوی عواملی اثرگذار بر افزایش تحمل ناکامی دانشجویان ایرانی. اسلام و سلامت، س5، ش1، 25ـ39.
- آقابابائی، ناصر (1389). نقش احساس قدردانی در رضایت از زندگی. روانشناسی و دین، س11، ش3، 39ـ52.
- بابایی، رضا (1384). آیین تقدیم نامه نویسی. پژوهش و حوزه، ش23 و 24، 223.
- تمیمی آمدی، عبدالواحد بن محمد (1383). غررالحکم و دررالکلم. انتخاب احادیث و ترجمه محسن موسوی. کنترل ترجمه و مقدمه حمید فرخیان. قم: دارالحدیث.
- دلجوان انوری، نگار (1400). تحلیل توصیفی و اثربخشی مقالههای رسالهها / رسالهها: حوزه علم اطلاعات و دانششناسی، رساله کارشناسی ارشد، مرکز منطقهای اطلاع رسانی علوم و فناوری، شیراز.
- رشیدی، علیرضا و میری، سکینه (1388). بررسی تاثیر تعامل و نقش خانواده ودانشگاه در بهبود مسائل انضباطی دانشجویان. اولین همایش خانواده، دانشجو و دانشگاه، مشهد، ایران.
- سیدین، سید مهرداد و بابالحوائجی، فهیمه (1388). تحلیل محتوای رسالههای کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران شمال، علوم و تحقیقات تهران، علوم و تحقیقات اهواز و همدان در سالهای 1372–1386. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، س15، ش1، 95ـ127.
- عالمی، مینو و رضانژاد، عاطفه (1394). بررسی ساختار صفحات تقدیر در پایان نامه دانشجوهای ایرانی. آموزش مهارتهای زبان، س 7، ش 4، 1−
- عطاری، بهناز، منیرپور، نادر، و مجید ضرغام حاجبی (1399). نقش قدردانی بر شادکامی با میانجیگری پذیرش خود و بخشش در سالمندان. پژوهشنامه روانشناسی مثبت، س6، ش1، 67ـ82.
- قلیفامیان، علیرضا و نائبی، یعقوب (1398). تحلیل ساختار و گفتمان بخش تقدیر رسالههای فارسی در دو مقطع کارشناسیارشد و دکتری»، زبان پژوهی، س33، ش11، 105ـ127.
- کریمی، شهناز و ذاکری هامانه، راضیه (1396). نیازسنجی و اولویتبندی محورها و موضوعات پژوهشی در حوزه مطالعات زنان و خانواده. پژوهشنامه اسلامی زنان و خانواده، س5، ش9، 175ـ198.
- کلینی، محمد بن یعقوب (1407). الکافی. تهران: دارالکتب الإسلامیة.
- موسوی، أمل السادات، نیسی، آتنا و سارا ویسی شیخ رباط (1395). نقش خانواده در تعلیم و تربیت دینی فرزندان و کاهش آسیبهای فرهنگی. چهارمین همایش علوم تربیتی و روانشناسی، آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران، تهران.
- ناروئی، رحیم، صالحی، علیمحمد، و غلامرضا جندقی (1392). اثربخشی یاد خدا بر خودمهارگری براساس منابع اسلامی. روانشناسی و دین، س6، ش2، 19ـ30.
- واگان، لیون (1384). روشهای آماری برای متخصصان کتابداری و اطلاعرسانی: رویکرد کاربردی و ساده برای درک، استفاده و تفسیر علم آمار. ترجمه محمدرضا قانع و کیوان کوشا. تهران: چاپار.
- Alemi, M. & Rezanejad, A. (2016). The Generic Structure of Acknowledgments in Persian Dissertations, Journal of Teaching Language Skills, 34(4), 1−
- Cronin, B., McKenzie, G. & Rubio, L. (1993). The norms of acknowledgement in four humanities and social sciences disciplines, Journal of Documentation. 49(1), 29-
- Estaji, M. & Nosrati, F. (2018). Examining the generic features of thesis acknowledgments: A case of Iranian MA graduate students majoring in teaching Persian to speakers of other languages (AZFA) and TEFL, Iranian Journal of English for Academic Purposes, 6(1), 71−
- Gordon, K., Musher−Eizenman, D. R., Holub, S. C. & Dalrymple, J. (2004). What are children thankful for? An archival analysis of gratitude before and after the attacks of September 11, Journal of Applied Developmental Psychology, 25(5), 541−553.
- Hunter, L. A. & Leahey, E. (2010). Parenting and research productivity: New evidence and methods, Social Studies of Science, 40(3), 433−
- Hyland, K. (2003). Dissertation acknowledgements: The anatomy of a Cinderella genre, Written Communication, 20(3), 242−
- Jairam, D. & Kahl Jr, H. (2012). Navigating the doctoral experience: The role of social support in successful degree completion. International Journal of Doctoral Studies, 7(31), 1−329.
- Jalilifar, A. & Mohammadi, M. J. (2014). Cross−cultural investigation into the generic structure of dissertation acknowledgments in English and Persian: Reflections on politeness strategies, Journal of Teaching Language Skills, 33(1), 23−
- Krejcie, R. V. & Morgan, D. W. (1970). Sample size determination table, Educational and Psychological Measurement, 30, 607−
- Leshem, S. & Bitzer, E. (2021). The invisible support networks of doctoral candidates: what acknowledgment sections of doctoral theses reveal, South African Journal of Higher Education, 35(3), 1−
- Lopez, S. J. (2009). The Encyclopedia of Positive Psychology, Blackwell, Volume I.
- Mavriplis, C., Heller, R., Beil, C., Dam, K., Yassinskaya, N., Shaw, M. & Sorensen, C. (2010). Mind the gap: Women in STEM career breaks, Journal of technology management & innovation, 5(1), 140−
- Roudbari, M., Moghaddami Fard, Z., Vazirinasab, H. & Sedghi, S. (2012). Paper publication ratios by postgraduates based on theses and dissertations in Tehran University of Medical Sciences, Pak J Med, 28(5), 830−
- Wao, H. O. & Onwuegbuzie, A. J. (2011). A mixed research investigation of factors related to time to the doctorate in education, International Journal of Doctoral Studies,6(9), 115−
- Wisker, G., Robinson, G. & Bengtsen, S. (2017). Penumbra: Doctoral support as drama: From the ‘lightside’to the ‘darkside’, From front of house to trapdoors and recesses, Innovations in Education and Teaching International, 54(6), 527−538.
|