مومنی, مریم. (1403). بررسی جامعه شناختی دلالت های معنایی کاربران کمپین های مجازی اعتراض به حجاب اجباری در یوتیوب. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, (), -. doi: 10.30471/soci.2024.9897.1970
مریم مومنی. "بررسی جامعه شناختی دلالت های معنایی کاربران کمپین های مجازی اعتراض به حجاب اجباری در یوتیوب". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, , , 1403, -. doi: 10.30471/soci.2024.9897.1970
مومنی, مریم. (1403). 'بررسی جامعه شناختی دلالت های معنایی کاربران کمپین های مجازی اعتراض به حجاب اجباری در یوتیوب', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.30471/soci.2024.9897.1970
مومنی, مریم. بررسی جامعه شناختی دلالت های معنایی کاربران کمپین های مجازی اعتراض به حجاب اجباری در یوتیوب. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1403; (): -. doi: 10.30471/soci.2024.9897.1970