- آقاییبجستانی، فاطمه و مرادی حقیقی (1391)، «حمایت از تولید ملی و پیشگیری از قاچاق کالا»، فصلنامه دانش انتظامی سمنان، سال دوم، شماره 6، ص67−
- آنت، زینب؛ سجادی، سیدنصراله و محمد خبیری (1394)، «ملیگرایی مصرفی و رابطه آن با وطنپرستی و جهانگرایی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی»، دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال پنجم، شماره 9، ص47−
- اسمی، رضا؛ اسماعیل سعدیپور و حسن اسدزاده (1389)، «رابطه تماشای آگهیهای تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال هفدهم، شماره 1، ص93−
- جزنی، نسرین؛ شهریار عزیزی و علی عسگر حلوایی (1389)، «سبکهای تصمیمگیری مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال»، فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 3، ص25−
- رحمتی اصل، زینب؛ بهرام یوسفی و علی اشرف خزایی (1398)، «اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی»، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 54، ص93−
- ساترلند، ماکس (1383)، روانشناسی تبلیغات تجاری: تبلیغات تجاری و ذهن مصرفکننده، ترجمه سینا قربانلو، تهران: مبلغان.
- سالنامه آماری استان لرستان (1400)، فصل سوم: جمعیت، ص73−
- شفیعی رودپشتی، میثم و فاطمه ملکشاهی (1394)، «سبکشناسی خرید زنان در صنعت پوشاک»، ویژهنامه پژوهشنامه زنان، سال ششم، شماره 1، ص67−
- صلحجو، محمدحسن؛ فرشاد تجاری و علی زارعی (1398)، «توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران»، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 55، ص231−
- طالبی دلیر، معصومه و حسین اکبری (1392)، «بررسی گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تأکید بر رسانه»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال بیستم، شماره 1، ص105−
- عبدلی، معصومه؛ امین خطیبی و صدیقه حیدرینژاد (1398)، «بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی»، فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی، سال هشتم، شماره 10، ص1−
- فلاحی، احمد؛ جبار سیف پناهی و امین پورنقی (1401)، «سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی»، فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، سال یازدهم، شماره 3، ص 33−
- فلاحتی، مهدی؛ علیرضا الهی و حسین اکبری یزدی (1400)، «ارائه مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعه پوشاک ورزشی»، مجله مدیریت ورزشی، دوره 13، شماره 1، ص99−
- قرهچه، منیژه و الهامالسادات میرهاشمی (1392)، «بررسی نقش سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده بر فرایند خرید در میان بانوان شاغل»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 16، ص53−
- قلیزاده، مهدی (1385)، بررسی و تبیین سبکهای خرید مصرفکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری، تهران: دانشگاه شهید بهشتی.
- منصوری مؤید، فرشته؛ مجید سمیاری و مسعود سمیاری (1397)، «شناسایی و اولویتبندی سبکهای تصمیمگیری خرید در بین گروههای سنی مختلف مصرفکنندگان ایرانی»، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، دوره 8، شماره 3، ص109−
- Abdel Wahab, H., Mohamed Diaa, N. & Ahmed Nagaty, S. (2023), "Demographic characteristics and consumer decision−making styles: Do they impact fashion product involvement?", Cogent Business & Management, 10, 1−27. org/10.1080/23311975.2023.2208430
- Assad, S. W. (2007), "The Rise of Consumerism in Saudi Arabian Society", International Journal of Commerce and Management, 17, 73−
- Bae,. S., Pyun,. Y. (2011), "Consumer Decision−Making Styles for Singaporean College Consumers: An Exploratory Study", Journal of Research, 5(2), 70ر
- Bakewell, C., Mitchell, V−W. (2004), "Generation Y female consumer decision−making styles", International Journal of Retail & Distribution Management, 31(2), 95−
- Bandara, W., (2014), "Consumer Decision−Making Styles and Local Brand Biasness: Exploration in the Czech Republic", Journal of Competitiveness, 6(1), 3−
- Bauer, H., Sauer, N., & Becker, C. (2006), "Investigation the relationship between Product Involvement and Consumer Decision Making Styles", Journal of Consumer Behavior, 5(4), 342−
- Demirgünes, B.K., Ozsacmac, B. (2017), "Exploring the Effect of Consumers’ Food−Related Decision Making Styles on National Brand vs. Store Brand Choice", International Journal of Marketing Studies, 9(1), 46−
- Diana−Rose, F., Zariyawati, M. A., Norazlina, K., Annuar, M. N., Manisah, O. (2016), "Consumers’ Purchasing Decision towards Food Products of Small and Medium Enterprises", International Review of Management and Marketing, 6(4): 836−
- Eriksson, N., Rosenbroijer, C.J., Fagerstrqm, A. (2017), "The relationship between young consumers decision making styles and propensity to shop clothing online with a smartphone", Procedia Computer Science, 121, 519−
- Falah, O., Al−Ghaswyneh, M. (2019), "Factors Affecting the Consumers Decision Behavior of Buying Green Products", Esic Market Economics and Business Journal, 50(2): 389−
- Hamilton, G. (1997), "Chinese Consumption of Foreign Commodities: A Comparative Perspective", American Sociological Review, 42(6): 877−
- Klein, A. & Sharma, V.M. (2022), "Consumer decision−making styles, involvement, and the intention to participate in online group buying", Journal of Retailing and Consumer Services, 64, 112−130. org/10.1016/j.jretconser.2021.102808
- Kumar, V., Llari, D.P., Andrew, P., and Shah, D. (2009), "Reversing the Logic: The Path to Profitability through Relationship Marketing", Journal of Interactive Marketing, 23(2), 147−
- Li, C. (2008), "Brand Culture and Consumption: Chinese Consumers and the Foreign Brands", Centre d'Etudes et de Recherches Sur le Developpement International: http://www.cerdi.org/uploads.
- Ma, Y. J. & Hahn, K. (2022), "Cross−Cultural study of decision−making styles for contemporary young consumers", International Journal of Fashion Design, Technology and Education, 7, 1−
- Mai, N.T. & Smith, K. (2012), "The Impact of Status Orientations on Purchase Preference for Foreign Products in Vietnam, and Implications for Policy and Society", Journal of Macromarketing, 32(1), 52−
- Mishra, A.A,. (2010), "Consumer Decision−Making Styles and Young−Adult Consumers: An Indian Exploration", İşult Consumers: An Indian Ex, 2(3), 45−
- Prakash, G., Singh, P.K., Yadav, R.(2018), "Application of consumer style inventory (CSI) to predict young Indian consumer's intention to purchase organic food products", Food Quality and Preference, 68, 90−
- Susan H.C Tai. (2005), "Shopping styles of working Chinese females", Journal of Retailing and consumer service, 12(3), 191−
- Sproles, G.B., Kendall, E.L. (1986), "A methodology for profiling consumers’ decision−making style", Journal of Consumer Affairs, 20(2), 267−279.
- Yao, Z. (2008), An Investigation of Decision Making Style of Chinese College Student Online Apparel shoppers, Master Degree Dissertation in Luisiana State University.
- Zhuk, S.E.R. (2008), "Religion, Westernization and Youth in the Closed City of Soviet Ukraine, 1964−84", Russian Review, 67(4), 661−
|