- اصمی اصطهباناتی، مریم و سعیده گروسی (1393). سبک زندگی دینی و عوامل مؤثر بر آن در بین دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان. فرهنگ در دانشگاه اسلامی. س4، ش13، ص515−
- صفرزایی، حمیده (1396). رابطه فرسودگی تحصیلی وتنیدگی تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه سیستان و بلوچستان.
- غلامعلی لواسانی، مسعود، جواد اژهای و محسن افشاری (1388). رابطه خودکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی. مجله روانشناسی. س13، ش3، ص289−
- قدرتی بوراچالو، زهرا (1401). پیشبینی شادکامی نوجوانان دختر برمبنای امید، هدفمندی و سبک زندگی اسلامی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه معارف قرآن و عترت.
- کاویانی ارانی، محمد (1388). طرح نظریه سبک زندگی بر اساس دیدگاه اسلام و ساخت آزمون بک زندگی اسلامی و بررسی ویژگیهای روانشنجی آن. رساله دکتری روانشناسی. دانشگاه اصفهان.
- کاویانی، محمد (1390)، کمی سازی و سنجش سبک زندگی اسلامی. مجله روان شناسی و دین. س4، ش (2)، ص27−
- مجیدی، رضا (1397). مقایسه هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان پسربومی و غیربومی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود.
- ممتاز، علی (1398). اثربخشی برنامه مصاحبه انگیزشی بر خودکارآمدی، شادکامی و خشم در دانشجویان. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه سمنان.
- نجفی، محمود، غلامرضا دهشیری، سولماز دبیری، منصوره شیخی و نصرت جعفری (1391). خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان. فصلنامه اندازهگیری تربیتی. س3، ش10، ص55−74.
- نصرالهی، مرضیه، معصومه ژیانباقری و گیتی همتیراد (1398). رابطه سبک زندگی اسلامی با خودکارآمدی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در دانشجویان. سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت. س۳، ش۲، ص105−111.
- Abdullah, Z., Komariah, A., V. Sirotkina, N., Achmad Kurniady, D., Sunaengsih, C. & Pavlovna Panova, E. (2022). Studying the Islamic lifestyle and academic success of Russian Muslim students. HTS Teologiese Studies/Theological Studies. 78(4). a7568.
- Ahmed, U., Umrani, WA. & Qureshi., MA. (2018). Examining the links between teachers support. academic efficacy. academic resilience and student engagement in Bahrain. International Journal of Advanced and Applied Sciences. 5(9): 39-
- Alyami, M., Melyani, Z., Al Johani, A., Ullah, E., Alyami, H., Sundram, F. & et al (2017). The impact of self- academic self-efficacy and perceived stress on academic performance: a cross-sectional study of Saudi psychology students. European Journal of Educational Science.4(3):51–68.
- Amiruddin, A., Qorib, M. & Zailani, Z. (2021). ‘A study of the role of Islamic spirituality in happiness of Muslim citizens’. HTS Teologiese Studies/Theological Studies,77(4), a6655.
- Besharat, M.A., Hosseini, S.A., Bahrami Ehsan, H., Jahed, H.A. & NikPajhooh, A. (2015). ‘An intervention based on Islamic lifestyle and cardiovascular health’. The Culture in Islamic University 5(17). 467–492.
- Ghafran, C. & Yasmin, S. (2020). ‘Ethical governance: Insight from the Islamic perspective and an empirical enquiry’. Journal of Business Ethics 167(2). 513–533.
- Gunasekara, N.S.W. & Jayasekara, A.J. (2021). The Impact of Happiness on the Academic Performance of Undergraduates. (An Investigation of Undergraduates of the Faculty of Humanities and Social Sciences. University of Ruhuna, Sri Lanka). International Journal of Humanities, Art and Social Studies (IJHAS). 6(3). 47-
- Hayat, AA., Shateri, K., Amini, M. & Shokrpour, N. (2020). Relationships between academic self- learning-related emotions and metacognitive learning strategies with academic performance in medical students: a structural equation model. BMC Medical Education.17; 20(1):76.
- Hills, P. & Argyle, M. (2002). The Oxford Happiness Questionnaire: a compact scale for the measurement of psychological well-Personality and individual differences. 33(7). 1073-1082.
- Ivanova, T.N., Yushchenk, N.A., Ibatova, A.Z. & Bahmani, A.(2021). ‘The role of Islamic lifestyle on social security in Russia’, HTS Teologiese Studies/ Theological Studies 77(1). a6637.
- Lomas T, Case BW, Cratty FJ. & Vanderweele TJ. (2021). A global history of happiness. International Journal of Wellbeing. 11(4):1-
- Lopez, G., Botey Fullat, M. & Rangel-Perez, C. (2023). The Strategic Influence of Social Factors on Self-Perceived Happiness of Spanish University Students. European Journal of Contemporary Education. 12(2), 517-
- Luo, Y., Gao, W., & Liu, X. (2022). Longitudinal Relationship Between Self-Esteem and Academic Self-Efficacy Among College Students in China: Evidence From a Cross-Lagged Model. Frontiers in Psychology. 13, 1-
- Martell Munoz, J., Mora Romo, J. F. ., Nunez, A. & Castro Saucedo, L. K. (2022). Felicidad en los Estudiantes Universitarios de Uaz. Mexico, Revista Iberoamericana De Psicología. 15(1). 103–112.
- Tabbodi, M., Rahgozar, H. & Mozaffari, M. (2015). The Relationship between Happiness and Academic Achievements. European Online Journal of Natural and Social Sciences. 4(1). 241-
- Yam, F. C. (2022). The relationship between school satisfaction and psychological well-being of secondary school students: the mediating role of happiness at school. Journal of Teacher Education and Lifelong Learning. 4(2). 248-262.
|