حسینی, سیداحمد, بشیر, حسن, حسینی, سید حسین. (1402). جایگاه اشراقی معنا در صورت‌بندی نسل سوم مکاتب ارتباطی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16(29), 149-169. doi: 10.30471/soci.2023.8829.1819
سیداحمد حسینی; حسن بشیر; سید حسین حسینی. "جایگاه اشراقی معنا در صورت‌بندی نسل سوم مکاتب ارتباطی". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16, 29, 1402, 149-169. doi: 10.30471/soci.2023.8829.1819
حسینی, سیداحمد, بشیر, حسن, حسینی, سید حسین. (1402). 'جایگاه اشراقی معنا در صورت‌بندی نسل سوم مکاتب ارتباطی', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16(29), pp. 149-169. doi: 10.30471/soci.2023.8829.1819
حسینی, سیداحمد, بشیر, حسن, حسینی, سید حسین. جایگاه اشراقی معنا در صورت‌بندی نسل سوم مکاتب ارتباطی. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1402; 16(29): 149-169. doi: 10.30471/soci.2023.8829.1819


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب