اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. (1402). بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16(29), 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
محمود اصفهانیان; سیدحسین شرف الدین. "بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16, 29, 1402, 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. (1402). 'بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 16(29), pp. 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1402; 16(29): 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب