اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. (1402). بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 15(29), 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
محمود اصفهانیان; سیدحسین شرف الدین. "بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین". جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 15, 29, 1402, 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. (1402). 'بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین', جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 15(29), pp. 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802
اصفهانیان, محمود, شرف الدین, سیدحسین. بررسی چالش‎های تبلیغ دین مبتنی بر چیستی بازاریابی دین. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 1402; 15(29): 195-221. doi: 10.30471/soci.2023.8693.1802