فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. (1403). طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 9(17), 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
علی اکبر فرهنگی; شهرام امین زاده; عبدالله نعامی. "طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی". جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 9, 17, 1403, 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. (1403). 'طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی', جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 9(17), pp. 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409
فرهنگی, علی اکبر, امین زاده, شهرام, نعامی, عبدالله. طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی. جستارهای اقتصادی با رویکرد اسلامی, 1403; 9(17): 5-16. doi: 10.30471/soci.2017.1409