1.

چیستی، چرایی و چگونگی «هندسه معرفتی اسلام» و جایگاه «روان‌شناسی اسلامی»

صفحه 7-24
محمد کاویانی

2.

بررسی روابط ساختاری ویژگی‎های شخصیتی و مشارکت سیاسی دانشجویان با نقش واسطه‎ای باورهای مذهبی

صفحه 25-53
حمیدرضا آریانپور؛ عادله ایرانپور؛ حسین فتاحی اردکانی

3.

تحلیل مدل «پذیرش مسئولیت» با محوریت آیه امانت و جنبه‌های علمی و کاربردی آن

صفحه 55-77
علی عبدالهی نیسیانی

4.

تدوین مدل نظم‎جویی شناختی هیجان براساس مؤلفه‎های خداپنداره، خودپنداره و سبک‎های دلبستگی با میانجی‎گری نیرومندی من

صفحه 79-103
یاور توپچی؛ رسول روشن چسلی؛ مسعود جان‌بزرگی

5.

پیش‎بینی نگرش به مد براساس عمل به باور‎‎های دینی، ویژگی‎‎‎های پنج‎گانه شخصیت و سبک‎‎‎های دلبستگی

صفحه 105-127
رمضان محمدی؛ مریم رجبیان ده زیره؛ فتانه درتاج؛ سید محمدامین حسینی

6.

نقش میانجی‎گری استرس ادراک شده و عاطفه مثبت در ارتباط بین جهت‎گیری مذهبی و سلامت روان

صفحه 129-146
نجمه حمید؛ مریم خراسانی ده‌شتران؛ کیومرث بشلیده؛ سید علی مرعشی

7.

ارائه مدل نگرش مذهبی و عمل به باورهای دینی با تقلّب تحصیلی: نقش میانجی‎گری خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 147-173
سعیده سبزیان