1.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون سبک زندگی اسلامی در نوجوانان دبیرستانی

صفحه 7-34
حمید مهدی‌زاده؛ جعفر بوالهری؛ محمد کاویانی ارانی

2.

آزمون مدل دینداری در دانش‌آموزان براساس سبک‌های فرزندپروری با میانجی‌گری عزت نفس، هوش هیجانی و سلامت‌روانی

صفحه 35-58
پرویز فداکار گیلو؛ مهدی مولایی یساولی؛ کامران عزیزی ارشد؛ هادی مولایی یساولی؛ نورعلی فرخی

3.

تأثیر آموزش امیددرمانی با استفاده از آموزه‌ها و داستان‌های قرآنی بر افزایش امید دانش‌آموزان

صفحه 59-76
گلاویژ علیزاده

4.

مبانی روان‌شناختی «حجاب» و «عفاف» با تأکید بر متون اسلامی

صفحه 77-106
محمدرضا سالاری‌فر

5.

پیش‌بینی‌پذیری احساس تنهایی براساس سبک دلبستگی با توجه به نقش میانجی‌گری ارتباط با خدا

صفحه 107-130
فاطمه قابضی؛ منصوره سادات صادقی؛ لیلا مرادخانی؛ ریحانه پاسبانی

6.

پیش‌بینی جهت‌گیری مذهبی براساس هوش معنوی و هوش اخلاقی در دانشجویان

صفحه 131-150
محمدرضا ذوقی پایدار؛ زینب محمودی؛ صفدر نبی‌زاده

7.

درنگی در نسبت «اراده» با «تربیت اخلاقی» و اشاره‌ای به «روش‌های پرورش اراده اخلاقی»

صفحه 151-175
بهروز رفیعی