| تعداد نشریات | 8 |
| تعداد شمارهها | 310 |
| تعداد مقالات | 2,307 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,609,233 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,971,240 |
| 1. | بررسی ویژگیهای روانسنجی آزمون سبک زندگی اسلامی در نوجوانان دبیرستانی | |
| صفحه 7-34 | ||
| حمید مهدیزاده؛ جعفر بوالهری؛ محمد کاویانی ارانی | ||
| 2. | آزمون مدل دینداری در دانشآموزان براساس سبکهای فرزندپروری با میانجیگری عزت نفس، هوش هیجانی و سلامتروانی | |
| صفحه 35-58 | ||
| پرویز فداکار گیلو؛ مهدی مولایی یساولی؛ کامران عزیزی ارشد؛ هادی مولایی یساولی؛ نورعلی فرخی | ||
| 3. | تأثیر آموزش امیددرمانی با استفاده از آموزهها و داستانهای قرآنی بر افزایش امید دانشآموزان | |
| صفحه 59-76 | ||
| گلاویژ علیزاده | ||
| 4. | مبانی روانشناختی «حجاب» و «عفاف» با تأکید بر متون اسلامی | |
| صفحه 77-106 | ||
| محمدرضا سالاریفر | ||
| 5. | پیشبینیپذیری احساس تنهایی براساس سبک دلبستگی با توجه به نقش میانجیگری ارتباط با خدا | |
| صفحه 107-130 | ||
| فاطمه قابضی؛ منصوره سادات صادقی؛ لیلا مرادخانی؛ ریحانه پاسبانی | ||
| 6. | پیشبینی جهتگیری مذهبی براساس هوش معنوی و هوش اخلاقی در دانشجویان | |
| صفحه 131-150 | ||
| محمدرضا ذوقی پایدار؛ زینب محمودی؛ صفدر نبیزاده | ||
| 7. | درنگی در نسبت «اراده» با «تربیت اخلاقی» و اشارهای به «روشهای پرورش اراده اخلاقی» | |
| صفحه 151-175 | ||
| بهروز رفیعی | ||