1.

ارائه تبیینی بدیل از انسان، ارزش و پول براساس رویکردی جامعه‎شناسانه به انسان اقتصادی

صفحه 1-15
مهدی رزم آهنگ؛ حسن سبحانی

2.

بررسی مؤلفه‌های پارادایم پیچیدگی در اقتصاد نهادگرایی جدید

صفحه 17-30
سمیه حیدری؛ سید محمدباقر نجفی

3.

از پیش‌نگری تا آینده‌نگاری: ابتنای روش‌شناسی آینده‌پژوهی بر مدل پیاز پژوهش

صفحه 31-50
شهریار شیرویه پور؛ صفر فضلی

4.

بررسی کارآفرینی نهادگرایی جدید گروه همگن قومی−تجار در مقایسه با دیگر نظریات برای کشورهای کمتر توسعه‌یافته

صفحه 51-64
علی رضا پورفرج

5.

نقد روایتی پژوهش‌های پوزیتیویستی علوم انسانی از نقطه‌نظر تعمیم‌پذیری و قابلیت اطمینان سنجه‌ها با پیشنهاد جایگزینی امگا مک‌دونالد (موردمطالعه: پژوهش‌های بازاریابی)

صفحه 65-80
محسن مرادی؛ بهرام خیری؛ آیدا میرالماسی

6.

کاربست داده‎های اسناد خانوادگی و خاندانی در پژوهش‎های تاریخی (رهیافت‎ها، الزامات و چالش‎ها)

صفحه 81-95
محمد امیر احمدزاده؛ فرهاد برادرشاد