فیاض, ابراهیم, بستان, حسین. (769). آسیب‌شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 2(4), 39-57.
ابراهیم فیاض; حسین بستان. "آسیب‌شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 2, 4, 769, 39-57.
فیاض, ابراهیم, بستان, حسین. (769). 'آسیب‌شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 2(4), pp. 39-57.
فیاض, ابراهیم, بستان, حسین. آسیب‌شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 769; 2(4): 39-57.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب