رضایی راد, عبدالحسین. (1401). ضرورت سازمان در مدیریت امر به معروف و نهی از منکر. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), 75-99. doi: 10.30471/im.2020.5238.1162
عبدالحسین رضایی راد. "ضرورت سازمان در مدیریت امر به معروف و نهی از منکر". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9, 17, 1401, 75-99. doi: 10.30471/im.2020.5238.1162
رضایی راد, عبدالحسین. (1401). 'ضرورت سازمان در مدیریت امر به معروف و نهی از منکر', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 9(17), pp. 75-99. doi: 10.30471/im.2020.5238.1162
رضایی راد, عبدالحسین. ضرورت سازمان در مدیریت امر به معروف و نهی از منکر. دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 1401; 9(17): 75-99. doi: 10.30471/im.2020.5238.1162


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب