اخوندی, محمدباقر. (773). نفوذ اجتماعی در تفاسیر قرآن (از طریق عطف توجه مخاطب به تفکر و اندیشه). دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 4(8), 7-32.
محمدباقر اخوندی. "نفوذ اجتماعی در تفاسیر قرآن (از طریق عطف توجه مخاطب به تفکر و اندیشه)". دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 4, 8, 773, 7-32.
اخوندی, محمدباقر. (773). 'نفوذ اجتماعی در تفاسیر قرآن (از طریق عطف توجه مخاطب به تفکر و اندیشه)', دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 4(8), pp. 7-32.
اخوندی, محمدباقر. نفوذ اجتماعی در تفاسیر قرآن (از طریق عطف توجه مخاطب به تفکر و اندیشه). دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی, 773; 4(8): 7-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب