تعداد نشریات | 6 |
تعداد شمارهها | 229 |
تعداد مقالات | 1,727 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,555,413 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,726,421 |
تعداد مقالات: 8 | ||
1 | بازخوانی داستانهای مثنوی بر مبنای مؤلفههای تفکر فلسفی و تدوین راهنمای داستانها برای استفاده در اجتماع پژوهشی | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 29-52 | ||
فاطمه عظمت مدارفرد؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ محمدحسین حیدری | ||
2 | بررسی تطبیقی دیدگاه شهید مطهری با دیدگاه متیو لیپمن درباره اهداف تعلیم و تربیت | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 75-94 | ||
فاطمه صدر | ||
3 | تأثیر داستانهای کلیله و دمنه بر مهارتهای تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 95-114 | ||
طیبه ماهروزاده؛ علی ستاری؛ زهرا ملکی | ||
4 | تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 7-28 | ||
فاطمه موحدی پارسا؛ طاهره جاویدی کلاته جعفر آبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ علی همت بناری | ||
5 | جایگاه تربیت فکری کودکان در آرای فلسفی و تربیتی ابنسینا | |
دوره 13، شماره 26، بهار و تابستان 1397، صفحه 117-136 | ||
سیده الهام آقایی ابرندآبادی؛ اکبر رهنما | ||
6 | شناسایی مؤلفههای فلسفه برای کودکان در آموزههای امام علی علیه السلام | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 115-137 | ||
منیره عابدی؛ رضاعلی نوروزی؛ حسینعلی مهرابی؛ محمدحسین حیدری | ||
7 | مقایسۀ مفهوم «مرگ» در متون داستانی فلسفه برای کودکان و دیدگاه علامه طباطبایی | |
دوره 13، شماره 26، بهار و تابستان 1397، صفحه 73-95 | ||
مریم جامه بزرگی؛ زهرا مینایی | ||
8 | مهارتهای عقلورزی در قرآن کریم و استلزامات آن برای اصلاح یا تکمیل «برنامۀ فلسفه برای کودکان» | |
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 139-157 | ||
محمدعلی زینلی | ||