کلیدواژه ها = فلسفه برای کودکان
تعداد مقالات: 8

1

بازخوانی داستان‌های مثنوی بر مبنای مؤلفه‌های تفکر فلسفی ‌و تدوین راهنمای داستان‌ها برای استفاده در اجتماع پژوهشی

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 29-52
فاطمه عظمت مدارفرد؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ محمدحسین حیدری

2

بررسی تطبیقی دیدگاه شهید مطهری با دیدگاه متیو لیپمن درباره اهداف تعلیم و تربیت

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 75-94
فاطمه صدر

3

تأثیر داستان‌های کلیله و دمنه بر مهارت‌های تفکر انتقادی، استدلال و پرسشگری با استفاده از برنامه ‌فلسفه برای کودکان (p4c)

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 95-114
طیبه ماهروزاده؛ علی ستاری؛ زهرا ملکی

4

تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 7-28
فاطمه موحدی پارسا؛ طاهره جاویدی کلاته جعفر آبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ علی همت بناری

5

جایگاه تربیت فکری کودکان در آرای فلسفی و تربیتی ابن‌سینا

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 13، شماره 26، بهار و تابستان 1397، صفحه 117-136
سیده الهام آقایی ابرندآبادی؛ اکبر رهنما

6

شناسایی مؤلفه‌های فلسفه برای کودکان در آموزه‌های امام علی علیه السلام

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 115-137
منیره عابدی؛ رضاعلی نوروزی؛ حسینعلی مهرابی؛ محمدحسین حیدری

7

مقایسۀ مفهوم «مرگ» در متون داستانی فلسفه برای کودکان و دیدگاه علامه طباطبایی

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 13، شماره 26، بهار و تابستان 1397، صفحه 73-95
مریم جامه بزرگی؛ زهرا مینایی

8

مهارت‌های عقل‌ورزی در قرآن کریم و استلزامات آن برای اصلاح یا تکمیل «برنامۀ فلسفه برای کودکان»

فصلنامه علمی تربیت اسلامی
دوره 14، شماره 28، بهار و تابستان 1398، صفحه 139-157
محمدعلی زینلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.