1.

ارتباط عقل و حس در اندیشه معرفت‌شناختی ابن‌سینا و نقش آن در برنامة درسی

دوره 9، شماره 19، دی 1393، صفحه 95-116
حسین کارآمد؛ سعید بهشتی

2.

تبیین مدل عملکردی انگیزش بر اساس منابع اسلامی

دوره 13، شماره 24، خرداد 1398، صفحه 63-93
محمدتقی تبیک

3.

تدوین مدل مفهومی خرد براساس منابع اسلامی: تحلیل داده‌بنیاد

دوره 16، شماره 31، مهر 1401، صفحه 7-36
علی بیات؛ حمید رفیعی هنر؛ محمدرضا جهانگیر زاده

4.

جامعه‌شناسی معرفت فارابی

دوره 5، شماره 10، بهمن 1392، صفحه 99-118
حمید پارسانیا؛ روح الله رضوانی

5.

جایگاه عقل و عاطفه در تربیت اخلاقی

دوره 6، شماره 12، شهریور 1390، صفحه 121-139
احمد سلحشوری؛ محمدرضا یوسف‌زاده

6.

مبانى عقلى فهم روایات تفسیرى در المیزان

دوره 10، شماره 39، تیر 1383، صفحه 133-153
نیکزاد عیسی زاده

7.

مبانی و روش‌های تربیت عقلانی از منظر متون اسلامی

دوره 3، شماره 5، اسفند 1386، صفحه 115-134
رحمت الله مرزوقی؛ یحیی صفری

8.

مهارت‌های عقل‌ورزی در قرآن کریم و استلزامات آن برای اصلاح یا تکمیل «برنامۀ فلسفه برای کودکان»

دوره 14، شماره 28، فروردین 1398، صفحه 139-157
محمدعلی زینلی

9.

نظریه هایى در باب انسان

دوره 7، شماره 28، آذر 1380، صفحه 153-186
رضا بخشایش

10.

نقد و بررسى اندیشه هاى آموزشى اقبال لاهورى

دوره 7، شماره 28، آذر 1380، صفحه 110-123
فاطمه زیباکلام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب